Bezorging & montage

Jouw tafel wordt in de meeste gevallen gratis bezorgd én gemonteerd, zodat jij direct gebruik kunt maken van jouw zelf samengestelde designtafel.

Wij werken volgens de Arbo-richtlijn. Dat betekent dat wij de tafel alleen leveren op de begane grond óf door middel van een (verhuis)lift op een andere verdieping. Wij tillen de tafel niet door een trappengat. Zie onderstaand overzicht voor de mogelijkheden en tarieven. 

  • Levering + montage Jesperhome

    De stoelen van Jesperhome worden bij je voordeur geleverd op een pallet. Wil je liever dat wij deze uitpakken, monteren en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen? Kies dan voor de optie levering + montage van de Jesperhome stoelen.

  • Voorbereiding levering op verdieping

    Leveren op een verdieping is uiteraard mogelijk. Geef vooraf duidelijk door dat het gaat om levering op een verdieping. Onze planningsafdeling neemt contact met je op om de levering te kunnen beoordelen. Op basis van de situatie, wordt bepaald of een lift noodzakelijk is op basis van arbo-richtlijnen. Mocht een verhuislift nodig zijn, zijn de kosten voor jou als klant. Het is ook mogelijk om te kiezen voor levering aan de voordeur op begane grond.

  • Tips

    • Meet vooraf goed de afmetingen van trappen, deuren of eventuele ramen waar de tafel doorheen moet. Alleen een zeer ruime trap is een optie.
    • Controleer de hoeken / bochten waar de tafel doorheen moet en meet ze op.
    • Zorg voor een gemakkelijk toegankelijk pad.

Veelgestelde vragen over bezorging & montage

We begrijpen goed dat je veel vragen hebt rondom de levering van jouw tafel en/of stoelen. Hieronder de meest gestelde vragen op een rij.

Categorieën:

Levering op begane grond

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren en monteren je nieuwe tafel GRATIS op de plek waar jij het wenst, op de begane grond, zowel binnen Nederland als België met uitzondering van de Waddeneilanden.

Transport naar een hogere verdieping van de tafels is mogelijk, neem hierover contact met ons op via info@tablesbytim.nl of via +31 (0)73 220 22 98. Extra kosten voor het leveren op een andere verdieping zijn voor de klant.
Wij komen jouw meubel bezorgen met een grote vrachtwagen, dus het zou fijn zijn als deze voor de deur kan parkeren. Twijfel je? Neem dan even contact met ons op.

Monteren jullie de tafel bij mij thuis?

De bezorging van de tafel is inclusief montage, zodat jij direct gebruik kunt maken van je nieuwe tafel.

Levering op verdieping

Ik woon op eenverdieping en denk dat de tafel wel via het trappengat omhoog kan. Hoe pak ik dit aan?

Neem contact op met onze klantenservice over deze levering. Onze tafelbladen zijn vaak zwaarder dan je denkt en we zijn zuinig op jouw tafelblad, maar óók op onze monteurs. Wij werken volgens de Arbo-richtlijnen en leveren daarom alleen op de begane grond óf via een lift op een andere verdieping.

Kan ik het bezorgmoment van mijn bestelling wijzigen?

We vragen je om bij het inplannen van je bestelling
goed over het bezorgmoment na te denken. Hier stemmen wij namelijk de productie
van jouw tafel, maar ook al onze routes op af. Wijzigen is mogelijk, maar
alleen ruim van te voren. Wanneer je een wijziging een dag voor levering pas
aangeeft zijn we genoodzaakt om €65,- incl. btw hiervoor in rekening te brengen.

Mijn nieuwe tafel past niet in de lift. Wat nu?

Neem contact op met de klantenservice zodat we tijdig rekening kunnen houden met de levering van jouw tafel. Dit willen we graag vóórafgaand aan de bestelling weten zodat we je op de juiste manier kunnen informeren over de mogelijkheden.

De bezorgers nemen graag een verhuislift voor je mee om de tafel te bezorgen. Bovenaan deze
pagina vind je de kosten.