Schijndel

28-32 uur

mbo 4/ hbo

Ben jij onze administratieve duizendpoot met een leuke vlotte babbel?

Wil jij jouw talenten inzetten voor de groei van onze nieuwe retailmerken? Zoek dan niet verder! 


THUYN en Tables by TIM zijn jonge snelgroeiende consumentenmerken in de woonbranche. We produceren en verkopen unieke design tafels en eikenhouten loungesets en buitenkeukens van hoge kwaliteit, direct vanuit onze eigen productielocatie zonder tussenkomst van derden. Zowel in onze webshops als in onze fysieke showroom bedienen we onze klanten.

Jouw dag als commercieel administratief medewerker staat in het teken van klantcontact. Met jouw klantgerichte mindset doe je er alles aan om de klant zo volledig mogelijk te informeren. Je staat nieuwe en bestaande klanten zowel telefonisch, via de chat of e-mail te woord. Je behandelt online offerte- en staalaanvragen en volgt lopende offertes op. Jij weet als geen ander klanten optimaal te bedienen en verkoop te maximaliseren. Pas als de klant tevreden is, ben jij dat ook!

Je draagt niet alleen bij aan de groei van de twee webshops maar trekt ook bezoekers naar de showroom in Schijndel. Af en toe een zaterdag werken in de showroom is geen probleem voor jou. Met jouw leergierigheid vind je het leuk om alles te leren over de merken en producten. Geen zorgen! Wij helpen je daarbij.

Jij bent verantwoordelijk voor het doorzetten van de bestellingen naar productie. Maakt order- en pakbonnen, bemoeit je met leveringen, inkoop, transport en overige administratieve zaken. Je voelt je mede verantwoordelijk om de klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Daarom werk je secuur en controleer je de kwaliteit van je eigen werk.

Jij:

/ bent minimaal 28 uur beschikbaar van maandag
t/m vrijdag;
/ vind af en toe een zaterdag werken geen probleem, want die uren pak je ergens
anders weer terug wanneer het jou uitkomt (één zaterdag per maand);
/ hebt MBO4 / HBO werk- en denkniveau, met eventuele retail ervaring;
/ hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie;
/ krijgt energie van klantcontact;
/ hebt affiniteit met interieur;
/ bent een zelfstandige werker die initiatief toont;
/ bent gestructureerd en hebt een hands-on mentaliteit;
/ beschikt over uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden;
/ beschikt over een vriendelijke overtuigingskracht;
/ kunt omgaan met flexibele omstandigheden;
/ vertelt op verjaardagen trots over de nieuwe merken waarvoor je werkt!

Wij bieden:

/ een marktconform salaris met arbeidsvoorwoorden
volgens CAO tentoonstellingsbedrijven;
/ direct een vast contract na een jaar;
/ een daadkrachtig jong team met oog voor resultaat, maar ook voor elkaar als persoon;
/ volop uitdagingen en veel eigen verantwoordelijkheid;
/ een warm thuis-gevoel; een uitgebreid introductie- programma van twee maanden, waarin je de héle organisatie ziet en leert kennen;
/ oprechte aandacht voor de balans tussen werk en privé;
/ gratis vers fruit en korting op sportabonnement;
/ veel gezellige bedrijfsuitjes zoals een kerst etentje met aansluitend feest en zomerborrels
/ broodjes-woensdag en friet-vrijdag.

In 4 stappen naar jouw droombaan

  • 01 Soliciteer nu

    Solliciteer door je CV en motiviatiebrief te versturen naar info@tablesybtim.nl Leuke vacature gezien? Solliciteer door je CV en motiviatiebrief te versturen naar info@tablesybtim.nl

  • 02 Duimen maar

    Als wij raakvlakken zien met jouw CV en de functie, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. We reageren uiterlijk binnen 14 dagen.

  • 03 Kom kennismaken

    Onder het genot van een kopje koffie of thee kennismaken: vinden we leuk! Laten we je ook direct onze unieke showroom zien. Na een eerste enthousiaste kennismaking, volgt eventueel een tweede, afhankelijk van de functie waarop je solliciteert.

  • 04 Contract tekenen

    Contract tekenen en jouw nieuwe job heb je in the pocket! Binnenkort maak je deel uit van onze team en kunnen we niet wachten om samen te bouwen aan ons prachtige merk.