Haal jij energie uit klantcontact en ben je geïnteresseerd bent in interieur?
Als jij energie haalt uit klantcontact en geïnteresseerd bent in interieur en meubels: lees dan zéker even verder. Wij zijn namelijk op zoek naar iemand die toe is aan een nieuwe uitdaging waarin commercie, adviseren en creativiteit samenkomen met operationele taken zoals voorraadbeheer, inkoop en magazijnbeheer. Een zeer afwisselend takenpakket waarbij je dag gegarandeerd snel voorbij vliegt.
Tables by TIM is een jong snelgroeiend consumentenmerk in de woonbranche. We produceren en verkopen unieke design tafels en eikenhouten loungesets en buitenkeukens van hoge kwaliteit, direct vanuit onze eigen productielocatie zonder tussenkomst van derden. Zowel in onze webshops als in onze fysieke showrooms bedienen we onze klanten.
Jouw dag als verkoopmedewerker staat in het teken van klantcontact. Met jouw klantgerichte mindset doe je er alles aan om de klant zo volledig mogelijk te informeren. Je staat nieuwe en bestaande klanten zowel telefonisch, via de chat of e-mail te woord. Je behandelt online offerte- en staalaanvragen en volgt lopende offertes op. Jij weet als geen ander klanten optimaal te bedienen en verkoop te maximaliseren. Pas als de klant tevreden is, ben jij dat ook!
Je draagt niet alleen bij aan de groei van de 2 webshops maar trekt ook bezoekers naar de showroom in Schijndel. Met jouw leergierigheid vind je het leuk om alles te leren over de merken en producten. Geen zorgen! Wij helpen je daarbij.
Jij bent daarnaast verantwoordelijk voor het magazijn-en voorraadbeheer en de inkoop van onze voorraad. Een hands-on mentaliteit komt hierbij goed van pas en je werkt secuur.
Jij:
/ bent minimaal 24-32 uur beschikbaar van maandag t/m zaterdag
/ vindt werken op feestdagen zoals Tweede Paasdag en Tweede Pinksterdag geen probleem
/ hebt MBO4 werk- en denkniveau met eventuele retail ervaring
/ krijgt energie van klantcontact, zowel online als in de showroom
/ bent een zelfstandige werker die initiatief toont
/ bent gestructureerd en hebt een hands-on mentaliteit
/ beschikt voor uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden
/ beschikt over een vriendelijke overtuigingskracht
/ kunt omgaan met flexibele omstandigheden
/ vertelt op verjaardagen trots over de nieuwe merken waarvoor je werkt!
Wij bieden:
/ een marktconform salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring
/ een gezellig hecht team dat jou met open armen zal ontvangen
/ goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder korting op een sportabonnement
/ een professionele, prettige en dynamische werkomgeving
/ veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid bij het invulling geven aan je rol
/ een laptop van de zaak
/ gezellige bedrijfsuitjes en momenten om samen successen te vieren
/ personeelskorting op ons assortiment
/ 24 vakantiedagen op basis van full-time
/ een netto reiskostenvergoeding
/ gratis vers fruit en korting op een sportabbonement
In 4 stappen naar jouw droombaan
-
01 Soliciteer nu
Solliciteer door je CV en motivatiebrief te versturen naar hr@tablesbytim.nl
-
02 Duimen maar
Als wij raakvlakken zien met jouw CV en de functie, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. We reageren uiterlijk binnen 14 dagen.
-
03 Kom kennismaken
Onder het genot van een kopje koffie of thee kennismaken: vinden we leuk! Laten we je ook direct onze unieke showroom zien. Na een eerste enthousiaste kennismaking, volgt eventueel een tweede, afhankelijk van de functie waarop je solliciteert.
-
04 Contract tekenen
Contract tekenen en jouw nieuwe job heb je in the pocket! Binnenkort maak je deel uit van onze team en kunnen we niet wachten om samen te bouwen aan ons prachtige merk.